Джерело: https://cdn.pixabay.com/photo/2017/05/01/18/40/school-2276269_960_720.jpg
Не обов’язково чекати результатів контрольних і тестів, щоб визначити рівень здобутих учнями знань. Ще до проведення перевірних робіт варто з’ясувати, наскільки учні зрозуміли навчальний матеріал, визначити «проблемні місця» і приділити їм більше уваги. Пропонуємо 20 простих прийомів для змішаного навчання, які допоможуть за декілька хвилин оцінити, наскільки добре учні опановують навчальний матеріал.
1. Ключові 5.
Учні мають п’ятьма ключовими словами описати вивчену тему, проблему, твір тощо. (За онлайн-навчання — у чаті.)
2. Дай визначення.
Виберіть два-три поняття, що є ключовими для теми, і попросіть учнів надати (або написати в чаті) їхнє визначення своїми словами.
3. Питання до вчителя.
Запропонуйте учням записати на аркуші (або надіслати вам на електронну пошту) одне питання з матеріалу, що вони не розуміють.
4. Питання «від учителя».
Учні мають скласти замість учителя одне питання до теми для перевірки домашнього завдання.
5. Картки самооцінки.
Запропонуйте дітям заповнити картки самооцінки, що містять висловлення щодо розуміння вивченого: «Я все розумію», «Я трохи розумію», «Я не розумію».
6. Короткий зміст твору.
Учні мають назвати 10 ключових слів із прочитаного тексту.
7. Рейтинг.
Запропонуйте скласти рейтинг вивчених тем: які теми найскладніші, найпростіші, найважливіші, найцікавіші тощо.
8. Гра «“Так” чи “Ні”».
Чи не найпростіший спосіб швидко оцінити рівень розуміння. Відому гру «“Так” чи “Ні”» легко адаптувати для онлайн-навчання: учні можуть голосувати у чаті відповідними смайликами. У класі ця гра може стати ще і фізкультхвилинкою: наприклад, учні підносять обидві руки, якщо відповідь ТАК.
9. Світлофор (кольорові сигнальні картки).
Роздайте учням кольорові картки, якими вони можуть сигналізувати про рівень свого розуміння під час або наприкінці уроку:
- червоний — «не розумію, мені потрібна допомога (зупиниться)»;
- зелений — «розумію (продовжуйте)»;
- жовтий — «я трохи розгублений».
За онлайн-навчання учні можуть сигналізувати смайликами.
10. Перевірка помилкових уявлень.
Висловіть типове помилкове твердження з теми. Попросіть учнів підняти зелену картку, якщо вони згодні, і червону, якщо ні.
|