Практический психолог ЭУВК№5: Котляревская Елена Александровна

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2021 » Февраль » 2 » Як перевірити, чи розуміють учні навчальний матеріал? 20 простих прийомів для змішаного навчання
20:29
Як перевірити, чи розуміють учні навчальний матеріал? 20 простих прийомів для змішаного навчання

Джерело: https://cdn.pixabay.com/photo/2017/05/01/18/40/school-2276269_960_720.jpg

Не обов’язково чекати результатів контрольних і тестів, щоб визначити рівень здобутих учнями знань. Ще до проведення перевірних робіт варто з’ясувати, наскільки учні зрозуміли навчальний матеріал, визначити «проблемні місця» і приділити їм більше уваги. Пропонуємо 20 простих прийомів для змішаного навчання, які допоможуть за декілька хвилин оцінити, наскільки добре учні опановують навчальний матеріал. 

1. Ключові 5.

Учні мають п’ятьма ключовими словами описати вивчену тему, проблему, твір тощо. (За онлайн-навчання — у чаті.)

2. Дай визначення.

Виберіть два-три поняття, що є ключовими для теми, і попросіть учнів надати (або написати в чаті) їхнє визначення своїми словами.

3. Питання до вчителя.

Запропонуйте учням записати на аркуші (або надіслати вам на електронну пошту) одне питання з матеріалу, що вони не розуміють.

4. Питання «від учителя».

Учні мають скласти замість учителя одне питання до теми для перевірки домашнього завдання.

5. Картки самооцінки.

Запропонуйте дітям заповнити картки самооцінки, що містять висловлення щодо розуміння вивченого: «Я все розумію», «Я трохи розумію», «Я не розумію».

6. Короткий зміст твору.

Учні мають назвати 10 ключових слів із прочитаного тексту.

7. Рейтинг.

Запропонуйте скласти рейтинг вивчених тем: які теми найскладніші, найпростіші, найважливіші, найцікавіші тощо.

8. Гра «“Так” чи “Ні”».

Чи не найпростіший спосіб швидко оцінити рівень розуміння. Відому гру «“Так” чи “Ні”» легко адаптувати для онлайн-навчання: учні можуть голосувати у чаті відповідними смайликами. У класі ця гра може стати ще і фізкультхвилинкою:  наприклад, учні підносять обидві руки, якщо відповідь ТАК.

9. Світлофор (кольорові сигнальні картки).

Роздайте учням кольорові картки, якими вони можуть сигналізувати про рівень свого розуміння під час або наприкінці уроку:

  • червоний — «не розумію, мені потрібна допомога (зупиниться)»;
  • зелений — «розумію (продовжуйте)»;
  • жовтий — «я трохи розгублений».

За онлайн-навчання учні можуть сигналізувати смайликами.

10. Перевірка помилкових уявлень.

Висловіть типове помилкове твердження з теми. Попросіть учнів підняти зелену картку, якщо вони згодні, і червону, якщо ні. 

Просмотров: 98 | Добавил: lenusida | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Часики
Поиск
Календарь
«  Февраль 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Википедия
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz