Главная » 2019 » Январь » 31 » Секрети дружби між вчителем і учнями в соцмережах: поради психолога
13:40
Секрети дружби між вчителем і учнями в соцмережах: поради психолога
Секрети дружби між вчителем і учнями в соцмережах: поради психолога
Дитячий та сімейний психолог, член Професійної асоціації дитячих аналітичних психологів Катерина Гольцберг пояснює, від яких публікацій у соцмережах вчителям слід утриматися, якщо сторінка відкрита, чи варто приймати заявки в друзі від учнів, як уникнути панібратства та як реагувати, коли дитина публікує щось таке, чого краще б не бачити.
«Освіторія» провела серед тисячі вчителів онлайн-опитування та запитала: «Чи спілкуєтесь ви з учнями в соцмережах?» Результати вражають: 76% педагогів відповіли «Так, це сучасно й зручно!» і тільки 24% сказали «ні»: «Соцмережі — виключно мій приватний простір».
Грамотно контролюємо контент і дбаємо про медіабезпеку
Соцмережі — це спосіб самовираження особистості. Разом з тим, професійна роль вчителя має «стереотипне» сприйняття в очах суспільства. Люди очікують високоетичної поведінки від персони педагога, як і від представників влади чи лікарів.
Із точки зору етики вчителю, сторінка якого відкрита в соцмережах, не треба переступати межі певних норм і варто уникати:
1публічного обговорення учнів, батьків і колег;
2суперечливого контенту: тексти чи картинки, де «ховаються» нецензурні чи жорсткі слова, фривольна лексика. Діти до таких моментів уважні й можуть потім пред’явити вчителеві цю публікацію;
3депресивних публікацій: навіть підсвідомо учні хочуть підживитися оптимізмом від свого вчителя, надихнутися;
4публікацій про особисте життя, постів з інтимним підтекстом чи з елементами еротики. Не забувайте: діти мають звичку потай слідкувати за тим, що постять дорослі — особливо їх можуть цікавити вчительські сторінки. Такі відомості учні можуть використати в момент, коли хочуть переломити волю вчителя. Наприклад, потролити вас під час уроку. А це може поставити в незручне становище, якщо педагог не продумав, як справлятися з наслідками публічності.