І знову привіт, дистанційне навчання! Після весняних канікул школярі вкотре звикатимуть до уроків через екран, а педагоги шукатимуть способи підвищити ефективність онлайн-навчання. У цьому контексті українські вчителі — справжні герої. Протягом останнього року вони навчалися з нуля всіх тонкощів дистанційки та інвестували всі творчі сили в збереження балансу користі й цікавості онлайн-уроків. Як же викладачам не вигоріти остаточно? Які ресурси, інструменти й платформи стануть справжньою знахідкою для вчителів, що втомилися до пізньої ночі адаптувати формат кожного заняття до онлайну? Що порадити учням, які мріють скласти ЗНО на 200, але хвилюються через збитий ритм навчання? Публікуємо практичні кейси, які відкриють у вас друге дихання для дистанційки.
Використовуйте всі потужності «Всеукраїнської школи онлайн»
Підкажіть учням ефективного помічника для ЗНО-підготовки — платформа ILearn
23.03.2021 практичними психологами Котляревською О.О. та Степаненко В.А. для вчителів був проведений
тренінг "Абсолютний Relax". Під час роботи були переглянуті та обговорені релаксаційні відео, проведені гімнастики та вправи на зняття напруги.
23.03.2021 в ЕНВК №5 була проведена педагогічна рада "Обдарована дитина". Практичний психолог Котляревська О.О. виступила з питанням "Психолого-педагогічні аспекти використання інноваційний технологіій в роботі з обдарованими дітьми".
У 2012 році ООН проголосила 20 березня Міжнародним днем щастя з метою підтримати ідею про те, що прагнення до щастя є загальним почуттям для всіх людей нашої планети. Рішення було прийнято за пропозицією королівства Бутан одноголосно представниками всіх 193 держав-членів ООН.
Явище щастя вивчається такими науками як філософія, етика, психологія, а також богослов'ям. Фізіологи вивчають щастя в тісному зв'язку з так званими «гормонами щастя» – ендорфінів, серотоніном і дофаміном. Протягом тисячоліть поняття щастя надає найширший простір для творчості поетам, художникам, музикантам, артистам. І, звичайно, кожна людина, що йде по життю з усіма її радощами і турботами, обов'язково осягає в дорозі своє неповторне маленьке Велике Щастя.
Соціальні зміни, що відбуваються з підлітками
Пубертатний період – це час переходу від дитинства до дорослого життя. Упродовж цього періоду дитина переживає емоційні потрясіння та фізичні зміни. Вона ще не доросла, але її вже годі назвати й дитиною. Пубертатний період може бути надзвичайно заплутаним для дитини і, як наслідок, підштовхнути її до ірраціональних дій.
Як батьки ви завжди прагнутимете з’ясувати, що відчуває ваша дитина, й допомогти їй. Вам буде легше цього досягти, знаючи, які саме соціальні зміни з нею відбуваються.
Соціальні зміни в пубертатний період
Розгляньмо найбільш важливі соціальні зміни, що їх переживають хлопчики й дівчатка пубертатного віку.
1. Пошук власної ідентичності
пубертатний період нерідко буває надто заплутаним для дитини: вона не в змозі зрозуміти світ дорослих і застосовувати свій попередній дитячий досвід. Тому їй ще важко зрозуміти, хто ж вона насправді: дорослий чи дитина;
дитина намагатимет
... Читать дальше »
Між батьками та підлітками часто виникає неправильне спілкування. Адже старші діти мають «власну мову» та не завжди можуть порозумітися з дорослими.
Як тільки ви зрозумієте, чому виникають проблеми в спілкуванні між підлітками та їхніми батьками, ви здивуєтеся, як легко можна уникнути непорозумінь, передає видання Yourtango.
Багатьох батьків розчаровує, що підлітки їх не слухають і не поважають. Деякі дорослі також зазначають, що прохання зробити щось просте, наприклад, вивезти сміття чи сходити до магазину, підлітків обурює.
З точки зору підлітків, проблеми спілкування часто викликані схильністю батьків виправлят
... Читать дальше »
Пристебнути ремені безпеки! Або, як пережити підлітковий вік
Ще вчора це було миле дитя, яке слухалося, вчилося, було активним… А сьогодні – напівдоросла колючка, яка сама не розуміє, що з нею коїться.
Емоційна нестабільність, фізіологічні зміни, тиск соціуму. Журналістка “Нової української школи” шукала відповіді, як усім легше пережити підлітковий вік – самим тінейджерам, їхнім батькам і вчителям.
ФІЗІОЛОГІЧНО-ЕМОЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ
Психологи розрізняють такі вікові межі підлітків:
10-12 – молодші підлітки;
13-16 – підлітки;
17-19 – старші підлітки.
Однак, мозок людини росте і збільшується в об’ємі до 23-25 років. Ростуть нові нейрони, в яких закладаються пам’ять, мораль, відповідальність. Останнє, що формується в людській голові, – так звана префронтальна кора, лобна ділянка.
Завідувач кафедри медичної психології, психосоматичної медицини
... Читать дальше »