Практический психолог ЭУВК№5: Котляревская Елена Александровна

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2020 » Сентябрь » 8 » ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВ ВЧИТЕЛЮ
08:21
ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВ ВЧИТЕЛЮ

Поради психолога вчителю з метою створення умов успішної адаптації першокласників до школи

  • Уникайте авторитарного стилю педагогічної діяльності.
  • На уроці вчитель обов’язково повинен використовувати слова підтримки для забезпечення позитивної атмосфери:
    "Давай спробуємо ще раз."
    "У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії."
    "Я завжди вважала, що ти зможеш це зробити."
    "Повір у себе."
    "Я впевнена, що ти можеш."
    "Разом ми зможемо."
    "Сьогодні вийде краще, ніж учора."
    "Мені подобається те, що ти зробив."
    "Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі."
    "Ти талановитий."
    "Я пишаюся тобою."
    "Я вірю в те, що все вийде."
  • Кожного учня оцінюйте об’єктивно, а не з власної позиції
  • Оцінюйте ситуацію, вчинок, а не саму дитину.
  • Порівнюйте результати роботи учня тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей.
  • Треба чесно і терпляче відповідати на всі запитання дитини.
  • У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність, індивідуальність.
  • Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкати руками, коштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
  • Підтримуйте в дитині почуття власної гідності й позитивного образу «Я».
  • Не використовуйте негативних оціночних суджень, негативного програмування, не навішуйте «ярликів».
  • Розвивайте уміння слухати.
  • Розвивайте довільні зусилля у школяра, оскільки навчальна діяльність вимагає саме довільної уваги та пам’яті.
  • Будьте зразком для дитини, слідкуйте за своєю поведінкою.
  • Ставте конкретні вимоги, даючи при цьому конкретні пояснення.
  • Обговорюйте з учнями не лише, що не можна робити в школі, а й обов’язково, що можна. Це допоможе дитині усвідомити свої права та обов’язки.
  • Створюйте сприятливі умови , для того, щоб учень зайняв певну позицію серед однолітків, а не перетворився на аутсайдера. Згуртовуйте першокласників.
  • Формуйте адекватну самооцінку.
  • Формуйте навички пошуку соціальної підтримки ( уміння просити про допомогу та виражати вдячність).
  • Пам’ятайте: підвищення голосу, сурове покарання в адаптаційний період є негативнішим методом.
  • Заохочуйте гарну поведінку найчастіше та по змозі ігноруйте провокаційні вчинки дитини.
  • Під час уроків до мінімуму обмежуйте відволікальні чинники.
  • Постійно використовуйте на уроці ігрові види діяльності.
Просмотров: 122 | Добавил: lenusida | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Часики
Поиск
Календарь
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Википедия
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz