М. Стівенсон
Як навчити дітей приймати і розуміти тих, хто здається несхожим, дивним, незвичайним?
Мартін, викладач образотворчого мистецтва в 5 класі американської школи, зіткнувся з дуже неоригінальною проблемою: його учні жорстоко висміювали всіх, хто чимось виділявся в класі - фігурою, розумом, одягом, кольором шкіри. Замість лекцій і моралей Мартін вирішив придумати особливий урок.
На початку уроку я написав на дошці слово "Єдиний". Учні зацікавилися цим єдиним словом. Я запитав, що воно означає? Що робить вас єдиними, неповторними? Поговоривши трошки на цю тему, я намалював на дошці силует людини і двома горизонтальними лініями розділив його на три частини: голову, тулуб і ноги.
Спочатку ми обговорили, які бувають голови - круглі і довгасті, кучеряві, довговолосі, лисі, з великими або маленькими очима, відстовбурченими або притиснутими вухами ... Всі ідеї дітей я записував у верхній частині дошки, навколо голови. Потім ми перейшли до тулуба.
...
Читать дальше »